Kalla Juni Vindar

Nu är vi i huset och Fredde undersöker omfattningen av skadorna. Förs. gubben var här idag, han hittade ingen fukt i hallen. De måste alltså vara kvar mögel sen förra vattenskadan, men de var ganska mycket utspritt över 1x1 meter ungefär. Under plastmattan satt en tunn mazonit skiva, som var angripen, under mazoniten bräder som var riktigt lurviga.

Trossbotten i sovrummet har tydligen torkar upp, men de blir ju att riva upp hela golvet där också, ta bort sågspånet under de tjocka tjocka gamla parkettgolvet, för att sedan lägga isolering, spånskivor oh sen en matta. Troor jag, vi får väl se! Kallt som fan är de då idag, när ska man få ta fram shortsen och sandalerna?

Jobb imorgon och söndag,sen så vet jag inte, jag uppdaterar. Min blogg har väl antagligen blivit väldigt tråkigt nu när jag bara snabbt går on och skriver om våra dagar, våran status och situation. Men var lugna, så fort vi fått lite ordning på livet igen ska jag börja filosofera om fjantiga saker igen =) So LOng!



Jag och raringen i skärgården några somrar sedan =)

..


Kommentarer
Postat av: cetty

Din blogg är allt annat än tråkig! Du är så duktig på att skriva och infoga bilder så jag längtar efter varje nytt inlägg!

2010-06-04 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0