Lugn som havet

Hej, årets midsommarafton var verkligen lugn och skön. Såå skönt att va hemma med vännerna och bara äta surra leka och avsluta kvällen med sarah i soffan =)

Idag var jag och Lilly dock slitna som nå slaktade grodor. Freddee drog iväg på Annas konfirmation, men vi stannade hemma. Lilly somnade kl 12, och jag 12.05. Sen vaknade jag ovh till min förvåning såg jag att klockan var 14.30 !! herregud vad vi sovit. Jag var tvungen att väcka Lilly , tror hon fått nog med sömn,

Men Lilly vill dessvärre inte äta så bra idag. Hon har ätit välling imorse kl 7 men sen bara några makaroner hos pappa. Provade ge henne lunch igen när hon vaknat men ingenting. Nu är vi hos Erika, vegge, vegges mamma och syster. Sen kanske vi ska cykla hem och hämta Lova, sen cykla ner till pappa igen.

Trött, jag är så trött ! Har iaf haft en underbar helg hittils, ikväll blir det mys med baben och kanske ett chips som knapras.

 Vilja Lucas och Lilly i julas =)

...........................................................................................


Kommentarer
Postat av: Anette

haha, våra snyggingar, de märks att dom kommer från samma släkt, lika lite frisyr allihopa :P

2010-06-26 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0