Små grodorna är här igen

Ikväll ska vi ha iaf två små grodor i vårt hus, lilla Lilly och lilla Vilja. Det blir lugn och förhoppningsvis mkt god middag på våran stora terass, kanske lite sång och dans, utelek och spel. Sen kanske det droppar in lite mera familj och bekanta. Men innan detta så jobbar jag. ZZzzZzzzzuuuuck ! Jösses, de var tungt att stiga upp kl 6 imorse. Lilly vaknade kl 05.35 och ville nästan inte somna om, även om hon tjorvade med oss 1 1/2 timme igår kväll innan hon tillslut somnade.

Och vi hade ju litet kalas för Lovisa igår ! Min älskade lilla tjej vovve, som har funnits i hela 5 år nu =) Och nästan i fem år hos mig. Hon har fått vara med om mycket, många flyttar, många ensamma timmar när jag jobbat, många dumma fyllon som skrämt sönder henne med ballonger (hemska människa). Men hon är även en livsnjutare hon verkligen kan må gott. Älskad av alla, våran speciella lilla Lova =) Grattis på 5 års dagen (igår)!! Hon fick ett grisöra i present (som hon tjuv grävde ner i mormors trädgård), sen fick hon massa grädde, rester och fika.

Nu ska jag jobba, hade myche hellre legat kvar i sängen med familjen och varit hemma och pysslat med förberedelser inför kvällen.

ha en treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevlig midsommar alla, ta de försiktigt med snapsarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0