Tralalala

Gääääsp..Helgen..JObbade lördag och söndag. Lördag när jag slutat for jag hemoch började storstäda köket, skåp och lådor. Fredde diskade och dammsög, Lilly skrek och tjurade, pappa och helena fick komma och vara med Lilly en stund. Fredde klippte gräset, sen for vi upp och grillade middag hos sandra john fille och hennom.

Söndag så var jag bara såå sliten, hem och äta litem lunch, vila en stund, sen tillbaka till hotellet för en vinprovning. Det var intressant att veta vad som passar till vad, men de är verkligen en vin-djungel henna, inte akn man komma ihåg allt han berättade.. =) Sen hade Fredde börjat steka steken när jag kom hem , slängde ihop nå hemmagjord klyrre potatis, sen åt vi typ åtta..Bättre sent än aldrig.

Idag for jag Lilly Lova till byn direkt från morronen. In på apoteke, bibblan, fluxen, sen gick jag och sövde henne i vagnen , sen upp till Sally, leka där några timmar, sen promma till lekparken sen körde vi hemåt.. Sen har jga kastat i mig lite mat, svängt in på raketen, cyklat ner till pappa, lilly är ute med moffa, fredde försöker laga blinkersen på bilen. Tycker vi har kört nog länge utan några blinkers alls, de är väldigt farligt och jag får måånga arga blickar i trafiken.

Sen from imorgon är det jobb jobb jobb jobb, tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag... Pfffft. Luften går ur mig. Men en himla jätte bra grej är att Fredde jobbar i kåbban denna vecka, så även om han kommer hem sent på kvällarna så kanske jag hinner få lite avlastning.

Fryuser, har huvudvärk, trött som en urkramad gammal disktrasa. Upp 05.30 imorgon..Pfffft. Har blivit väldigt sugen på att klippa mig kille-kort nu igen..två eller tre år sedan sistl. vad tycker ni ? Jag tycker att jag passar bäst i kort hår, men jag känner mig så pojkig. Och de är så jobbigt att fixa när de växer ut så fort. Aja, om de finns någon ledig frisör som vill klippa till mig får ni säga till =)  


Hittade massa gaaaamla bilder på pappas dator, här går jag ut nian. Jag ser betydligt piggare ut under ögonen då =)

Och lilla lilla Jessica =) Kajsa: Kommer du ihåg då vi satt i bredsel huur länge som helst på morgonen för att fixa min uppsättning? Haha.

..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det mins jag faktiskt=)

2010-06-07 @ 18:53:40
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag röstar för kille-kort hår så ja slipper känna mig ensam bland alla hårfagra, ska bli spännande att se resultatet :)

2010-06-07 @ 19:56:36
Postat av: kajsa

D hade ja glömt, å fin vart du ju dessutom :) klipp till!!

2010-06-07 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0