Välkomnar Svensson Livet

Så var en arbetsdag avslutad, Lilly är hämtad på dagis och Lova ska hämtas från dagmamman. Lilly blev så ledsen imorse när jag lämnade henne, det var så tidigt och hon var så trött. Men när jag hämtade henne haöv tre var hon nyvaken och glad. Hon har ju så roligt där, och hon hade sovit över två timmar!

Jag skulle nog också behöva en sovarstund på två timmar, men de får väl vänta till natten =) Nu inväntas Fredde som snart är på väg hem ,han jobbar ju som en galniong till tolv och tio på kvällarna, och ändå jobbar han idag länge också. Det är bra att dom jobbar, när dom ändå är där. Men efterlängtad är han ska ni veta!

Detta blev bara en snabb koll av våran dag, har tyvärr ingen mysig bild att bjussa på heller, då jag inte sitter vid min egen dator eller har haft möjlighet att ladda över från kameran. Imorgon är vi lediga alla tre, får se vad vi kan hitta på. Lördag och söndag jobbar jag, och Fredde ska vara hemma med Lilly och börja riva i huset.

En liten uppdatering från igår, jag skrev en gerj som kan missuppfattas som att vi inte VILL komma till er på kaffe eller hälsa på, så menade jag inte =) Jag menade bara att om ni tycker vi är tråkiga ibland eller ni inte ser till oss så ofta, så är det för att vi tar vara på våran gemensamma hemma tid =)

Sees väl snart då =) hejrå!

..

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag kör om fotodeltävling tre nu, men ditt bidrag du skickade in räknas i denna med :)

2010-06-03 @ 19:44:00
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0