Vilken Lycka !

Ta mig tusiken vilka höjdpunkter det finns i livet. Två av dem har helt klart hänt de senaste 12 dagarna.. Förra Tisdagen, Lilla Hugo kom till världen =) Och igår, till min stora förvåning kom Johan Sarah och Vilja hem =) !!!!!! 

Soom jag längtat efter min fina fina vän Sarah O´Connor i sex månader! Och det bästa är ju att hela flyttlasset från Halmstad är hemma förevigt. Såå skönt, nu kan jag verkligen slappna av och har ännu en anledning att längta tills nästa dag, att få träffa dessa underbara människor =)

De ska bli så kul att få uppleva vardagsbestyren med er, ser framemot varje sekund.

Jaa okej, nu till en tristare grej, jag är såå förbajjat trött heeela heela tiden. Går som en zombie på jobbet och hemma måste jag försöka tjyv ta mig powernappisar. Vilket i ock för sig är en omöjlighet eftersom det inte går när jag är själv med Lilly =) Men Jessica är så duktig på att vara med Lilly, så ibland går de =) Och igår hjälpte mamma mig att städa, tack! Såna små grejjer underlättar helt klart en ensam småbarnsmammas vardag.

Och dessutom så kom Erika och Vegard hem igår från sin semester i Sthlm, Tyskland , Frankrike. Skönt att ha dem hemma och välbehållna, och med en och annan snigel i magen =)

Får se vad denna dagen bjuder på, just nu har jag 68 personer som jag ska serva med frukost, helt själv, får se hur detta går.

Ha en bra dag ! Because it is a damn good day !

................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jess

2010-06-27 @ 13:08:05
Postat av: Jessica

Nej nej inte är jag dultig.. Det är ju du som är det. Du kämpar dag för dag.. Du är värd så mycket mer.

2010-06-27 @ 13:09:10
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0