We are very levandes

Bara så ni vet! Det har varit så väääldigt mycket denna vecka. Har knappt hunnit med att laga middag och såna hushållsnära sysslor. Men nu ett snabbt inlägg, för att berätta att vi lever och mår bra. Jag är ledig idag men jobbar imorgon, Fredde var borta på partty till halv fem imorse så han sover =) Lilly och Lova är hos papa och helena just nu, jag ska cykla (på helenas cykel, väääldigt behaglig!) hem och hämta Freddy sen ner till älvbrinken igen för att hämta flickorna mina, sen hem och ge lillan lunch, söva henne. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda !

Jag ska vara mer filosofisk och spännande någon annan dag, men nu har jag faktiskt inte tid =) Vi väntar och klättrar på väggarna tills Vilja och Sarah OConnor kommer hem, och tills John och Sandra åker in på bb ! Vi väntar otåligt varje dag =) Pösskalas.

                                                                                         nodugfolswgheröo hgb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0