En snabb stadsrunda

Inatt har Lilly sovit bättre,tack & Lov ! Fredde sov på hennes sida,men jag minns bara att jag knuffat till honom två ggr för att hon vaknat.Men hon är fortfarande väldigt snorig,hängig å känslig.Har knappt någon aptit heller.Igår fick vi bara i henne vindruvor,broccoli och skinka till lunch =)

Idag lämnade jag av lillan och Lova hos pappa på eftermiddagen.Sen hämtade jag upp Erika&Vegge & mamma.Vi kom oss iväg sent till stan,for först och handlade mat.Sen hann jag springa 3o min på stan medan de andra redan gått till Allstar för att ta en öl.Jag hann köpa nya fina paketpapper (Lagerhaus,theone&only),ett par glittriga sneakers till Lilly,ett par jeans leggings till Lilly,och äntligen hittade jag ett par pilotes i Lillys size =) Helt underbart söta,hon kommer att vara hur cool som helst i dem.Bara hon nnu vill ha på sig dem,de brukar vara ett problem.

Sen fick vi som stressa i oss maten och förrätten,vi hade så bråttom hem eftersom jag var tvungen att ta hem Lilly och få henne i säng.Tillslut kom jag mig till pappa kring 19:45.Hon var så färdig lillan.Hade vart tvungen att muta henne med frukt,och vädra för att hålla henne vaken.

Just nu är F på väg hem från Moskojärvi där de varit på mormor Lailas begravning..Vad bra att han kom hem idag,annars hade de DEFF inte kommit sig hem förns imorgon em.Då får vi ju ingen helg alls ihop typ.

Jag har blivit smittad avv Lillys förkylning och har gått & snubblat runt på allt hela dagen,för att jag är så täppt i öron & näsa,och knappt har nån hörsel eller balans.Imorgon blir det lugna bananas.Vi ska väl fira bror Tommy som fyllde år igår,grattis ! Men som blev kvar i Kiruna för att han missade tåget p.g.a övertids arbete.Det ska INTE vara kul ! Först sitta 30 mil hemifrån,ensam på sin födelsedag,och sen inte ens få komma hem ! Nää usch !


Detta därimot,är inte usch,utan gullebulle filibabba =) :



Ha en trevlig helg alla trevliga !


.


Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

jo,det har jag . Med det sysn inget. Men ändå bra!!

2010-03-26 @ 23:10:22
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0