Gulliga Påhitt

När jag sitter försjunken i min bok i köket nu på morgonen så hör jag Lilly komma å släpa på något å böka runt å leva om.Inne i boken som jag var märkte jag inte när hon gick förbi mig,men inne i köket kände jag igen ljudet av hundmats-påsen.Då ser jag,Lilly hade släpat med sig båda Lovas matskålar från datarummet,å har gått till köks skåpet där maten finns, och håller på att fylla på mat åt henne med sina små fingrar =)

Haha,de var så gulligt,att hon förstod att det var slut i skålarna,vad man ska göra då,vars man ska ta dem,och att man ska fylla på,och med vad =)

Sedan var hon så nöjd när vi hjälpts åt att fylla skålarna och placera dem på det rätta stället igen.

Idag är de fredag,Njut ? Men JA!

....................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

Oj oj det lät gulligt!

2010-03-06 @ 21:54:30
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Jesssica Hedman

Vad fint det blev när du har gjort rosa i hörnet=)))

2010-03-06 @ 21:55:17
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0