Mammahjärtat

Dagen närmar sig med stora steg.Dagis-dagen,som mamma Annelie inte ser framemot.Har fortfarande inte fått något datum klart,för att jag inte fått tag i någon som har hand om detta.Men imorgon ska ja ringa igen.Jag vill INTE lämna ifrån mig lilla hjärtat..Hon är har ju suttit fast i mig i två år nu,när jag lämnar ifrån mig henne slits 80 procent av min kropp bort och lämnas kvar som en fläck på golvet.Aja,de känns väl värst i början..

Igår var Lilly hos pappa å Helena.Jag var uppe med henne från kl 7.30,sen lämnade jag henne på Älvbrinken kl 10.30.När jag kom hem igen låg Fredde fortfarande å sov som en GNU ! Han hade vart och ölat i Kåbban kvällen innan å kom hem kring 02.30.Men jag lade mig med honom å somnade direkt som en GNU jag också.Vi var helt utslitna båda två,och jag vaknade kl 12.30 och fick en chock.Hoppsan ! Har vi sovit såå länge.För mig gjorde de inte så mkt,jag hade ju varit uppe flera timmar tidigare.Men om jag som F hade sovit till kl 12.30 så hade jag fått lite panik att jag sovit bort halva dagen.Men det behövdes väl lite extra sömn,vi somnade som nå zebror på kvällen endå =)

Idag har det varit full rulle.Först kom Joel å Fredde och knackade på,de hade fått punka i Kåbban på arbetsbilen å vart ner till verkstan för att köpa nytt däck.Sen kom Erika.Sen kom Sandra å Fille,vi gick ut å sövde de små skönheterna i vagnen.Sen kom Vegard en sväng,sen har vi knogat å lekt med de små galningarna.Vi lämnade dem i två minuter i köket,då hade Filip hunnit hitta en diskmedels flaska å trycka ut över hela köksgolvet å Lillys leksaker.Å Lilly satt å försökte äta nå godisar som tomten bajsat ut.Haha,de är söta dom små =)



Här är det ingen tvekan om vem som är Lillys papa iaf =) Lika som faan är dom jämt,speciellt när de bäda två rockar lös i köket på mornarna i morgonrockar =) Kärlek !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0