Påsken here we come

Fredde köpte en skoter idag/igår.Lilly fick vara hos pappa en stund nu på em.Så jag å F for ut en svängom med skotran.Jag på Lyckliga Ture,jag hade glömt hur rolig den var att köra =) En sväng upp på Storberget,F har aldrig varit där,han tyckte de var fint och skulle vilja åka dit för att åka bräda nångång.Det är ju verkligen vaaacker utsikt därifrån,man ser ju shitta långt !

Sen for  vi viddare till Brännträsk.Sen förbi E&V,sen till pappa igen för att hämta Lilly.Tidigare idag har jag & lillan varit ute,sen har vi grillat varma mackor på baksidan,och gottat ur min stora karra-påse.Påsken är med andra ord startad,härligt alltså !



Det finns många vackra vyer i Bträsk (fotat med mobil).



Fredde med sin nya skoter.Lycklig som få =)


...


Kommentarer
Postat av: cetty

Den äl ju så dlön! vem fan vill ha en grön skoter? Men den ser ju fin ut och om den funkar bra så är det en bonus. Man får väl gratulera er när ni blivit med skoter!

2010-04-01 @ 13:32:24
Postat av: JessicA !!

Jag har röstat på din bikini,denn fick fyra stjärnor. lika många som Annas fick!! =)

2010-04-01 @ 21:13:49
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0