Små gelehallon !

Idag firar vi underbara Sally som fyller ett år =) Ett underbart år har vi haft med henne,och väntar med spänning på många många fler ! Grattis fina Sally på din ett-års-dag !



Idag har vi varit på hennes kalas och sett hennes fina presenter och flickorna har lekt med varandra =)

Igår var vi också hela dagen på byn.Jag var in på arbets,Lilly var hos Carina.Å sen for vi å hämtade Lilly igen för att hälsa på Freddes storasyster med familj.Säkert ett år sedan vi var där sist.Så de var på tiden! Sen när vi kom hem for vi och handlade.Sen hem,slänga ihop nå middag.Ge Lilly mat.Jag var så stressad,så Fredde å Lilly fick åka själva för att gratulera John som fyllde 26.Grattis i efterskott !

Under tiden bakade jag sommarkaka tills imorgon,och gjorde klart Sallys kort och fixade med tvätt och dylikt. Idag har vi också stressat runt,for till byn kring tolv, åkte på Sallys kalas.Och när vi kom hem så började jag direkt med middagen,och gjorde en av chokladtårte bottnarna,och hängde tvätt,och vikte tvätt,och bäddade rent i sängen.

Nu ska vi väl äta middag och umgås lite med Erika&Vegard.Dem som känner Fredrik är välkomna på tårtkalas imorgon =) Ha en trevlig kväll everyone !

...........................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0