Smorsla fejjan !

Vintern är ju verkligen ingen härlig årstid för mitt torra ansikte.Det riktigt flagnar nästan av den torra kalla luften.Jag har länge använt en ansiktskräm som heter Garnier Fresh.En riktigt skön kräm som lätt går in i huden å luktar gotta.Men sen när min tredje burk var slut så hittade jag den ingenstans att köpa..Gaaaah ! Har letat länge som en galning.

Tillslut fick jag ge upp å beslöt mig att prova en från apoteket istället.Eucerin Ph 5.Den innehåller massa vitaminer å silkes extrakt å allt va det nu var,för känslig hud.Den funkade faktiskt riktigt bra.Den var lite fetare å tjockare än min förra.Men huden blev faktiskt silkeslen å kändes riktigt fräsch.Och huden håller sig mjuk längre,toppen resultat ! Jag rekommenderar den starkt,finns på apoteket för 53 kr,jätte bra pris åxå !




Denna lördag började med en grym start,jag var heeelt bortblåst och hade behövt sova många timmar till.Men Lilly vaknade kvart i sju å Fredde var lika trött.Men han var med henne endå,kl halv nio gick dom upp.Jag låg kvar men kunde inte somna om.Inatt kl 12 vaknade Lilly å skrek så där förfärligt hemskt igen.Bara kastade sig omkring,man fick inte hålla henne eller lägga ner hon.Var bara nöjd när jag gick omkring me na.Å det hade jag verkligen inte lust eller ork till.Lyckades lura i henne lite alvedon i nå äppeljuice,tillslut somnade hon om.
Kände mig helt mörbultad å slaktad imorse,och har varit i en knastrig dimma hela dagen.Fredde har vart å jobbat,jag har promenerat,bakat mockarutor,lagat potatisgratäng å gräddig fläskfile,å diskat.

Nu har Fredde åkt iväg igen,han ska å "umgås" (supa) med en gammal jobbarkompis från Sthlm som är i Kåbban.Så de blir partty uppi liften för honom,å jag sitter ännu en fredaglördag ensam ( fjärde helgen i rad ). Meen,jaa,de är väl bara gilla läget =) De hade varit kul att kunna följa med,de var längesen jag å Fredde for ut på nå tillsammans,å de är jämt så roligt i Kåbban.Får väl bli nån annan gång =(

De är ju då även bara skit på teve på kvällarna,de är ju som tråkigt,blir så man sitter vid datorn hela tiden.Ska försöka lägga mig ner i tvinga i mig nån av de dåliga filmerna istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0