Sockerbarn x 2

Fredde har bakat en sockerkaka med Twix i.Medan jag sövde Lilly hann han klappa i sig halva kakan.Sen smakade jag en bit (jättegod),och nu är en femtedel kvar.Haha,sockersug,men JA !



Lilly tycker det är jätteroligt att dra upp tröjan över magen,och springa omkring & låta som ett monster.Sockerbarne vårat !

Jag är ännu förkyld,och däppt i däsan som bara den.Vet ej hur jag ska orka vara med henne imorgon,jag är levande död som en halshuggen fisk.Det återstår att se,Nu Johan Falk och Cheese Chips ! Pöss



.


Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

Nej nje,det är Agnes! Men i skogen så är jag bättre än Jennie(Agnes mama) Det har hon själv sagt!!!!!! Men hon har ju åkt sen hon var liten! Men Agnes är nog bäst i backen!

2010-03-29 @ 17:49:44
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0