Som en studsboll

En sån dag.Vi har stressat på här hemma.Lagat lunch till Lilly,förberett middagen hela dagen,vart på affären,skottat,dammsugit.Lilly har gråtit å gnällt å skrikit som en hungrig gris hela dagen.Och min svidande huvudvärk har inte gett med sig.Sen när Fredde väl kom sig hem så tvär skottade hna resten av gården,sen vidare iväg på arbete.Då stressade jag å Carina i oss lite mat,försökte med Lilly åxå som matvägrade.Sen direkt ner till pappa där  vi skulle fira Erika som fyller år idag ! Grattis ! Pappa hade jut komit hem från jobbet,de satt å åt.Och E och V hade just kommit sig hem från Östersund från en två dagars bilresa.Å sen var vi där en timme,stressade i oss lite fika,sen skjutsade jag upp E och V och Fredde å mamma till Byan där de skulle se Euskefeurat.Sen hem igen å lägga Lilly.

Det tog ett tag innan hon somnade,det var de SISTA jag behövde,efter en sån här dag.Men tillslut så somnad hon.Det verkar som att hon börjar få något i öronen igen..Hoppas inte.Det var ingen rolig historia sist..Får se hur natten blir,om hon visar minsta tecken på öron inflamma som ringer jag VC imorgon.

Fredde far till byn imorgon å jobbar,å lördag ska han väl jobba här i Vidsel.Suck alltså,stackarn får aldrig vara ledig å vi får adrig vara med honom, de senaste veckorna har det varit lite..Å de blir tungt för mig åxå att knappt få någon avlastning.När han väl kommer hem så är de jämt så mycket annat,hans andra två arbeten tar upp all tid å energi.Aja,snart blir de väl mindre får vi hoppas.

Det blev ett negativt inlägg idag,men varje dag kan ju inte vara på topp =)




Vi får istället ägna oss åt att längta efter solen och sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0