Sötisar





De två små söta håller redan hand och tänker gå hand i hand hela livet tillsammans =) ♥
Vilja å Lilly

Igår började jag läsa en ny bok,Inspärrad av Teresa Cooper.Det är en sån riktig händelse,en riktig bladvändare.Jag har mutat Lilly med grejer för att jag ska få sitta å läsa =) Vet inte varför jag dras till såna hemska sanna berättelser,om barn som blivit misshandlade,vanvårdade,utnyttjade.Det är som intressant på något sätt,och det får en att uppskatta de goda livet man har ännu mer.

Inspärrad: " Hjärtskärande redan från första början.Hennes mor var psykiskt sjuk o hennes far gravt alkoholiserad.Teresa omhändertogs redan som spädbarn.Efter att ha tillbringat sin barndom på olika barnhem,skickades hon till ungdomsvårdskolan Kendall House.Det var innanför dessa murar hennes värsta mardrömmar började.Inom 24 timmar blev Teresa utsatt för inspärrningsmetoden,under vilken hon blev injuicerad med farligt höga doser av sinnesförändrande droger.Och hotades med 163 dagar i isoleringscell om hon kämpade emot.Efter 3 års helvete trodde hon att hennes mardöm var över men en annan skulle just börja..

.............................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Sarah

Spännande me ny bok, vill också läsa men ja tar mig tusan inte tid, ska försöka bli bättre på de, är ju så mysigt...å nu är de ju bokrea å allt..har varit in å luskat lite men inte hittat nått ögongodis än...vi saknar er med, så söt bild på små brudarna, haha Vilja ser rolig ut me den minen hon gör ! Hur gammal kan hon varit där ? Ja har tappat tiden tror ja, jaja nu ska jag läsa böcker för Vilja, dom hinns iaf med ! =) KRAMAR

2010-03-03 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0