Tillbaka i min egen skrud

Yes.Vilken härlig dag.Vi har ännu inte tagit oss ut.Erika kom hit så jag kunde diska,å få bort en liten bråkdel av snön på gården.Cittran är nästan helt översnöad,men de får Fredde ta hand om =)

Igår somnade Lilly kl 19:40,en chock för mamman,en SKÖN sådan.jag läste lite å sen fastnade jag såklart i computtern till kl 23:30..Typiskt.Men hon vaknade bara två ggr inatt (dubbelchock),och sov till kl 7.Och att sen på kliva upp till en dag utan snöstorm,25 minus,magsjuka eller förkylning var ju underbart.

Dessutom är det torsdag och våran Fredde kommer hem ikväll.han har mkt att göra ihelgen med andra jobb,men han är då iaf hemmavid och närvarande ibland =)

Det skulle vara skönt att få va "ledig" idag,och bara slänga sig i en driva på bakgården,träffas ordentligt av solen och känna livet och själen komma tillbaka.Hittilis i vinter har man bara varit ett skal.Ett blekt,hopkrupet skal.Men nu efter lite sömn å friskare kroppar å vackert väder,så känner man hur det sakta börjar byggas upp en själ i mitt skal igen ! Nu ska vi ut å gå,Lilly ska sova å jag å Lova ska motionera.ha en bra dag! för det ska jag !

...................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan ju testa att sätta på en film åt hon när hon ska sova, Andreas brukar somna nästan drekt :)

2010-03-05 @ 15:14:06
URL: http://saranek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0