Vi har köpt nytt hus !!





Fiint va =) !?? Haha,det hänger i köksfönstret så gulligt.En fin liten fågel fick även flytta in,tillsammans med drömmar !

Idag for vi in till VC med Lilly.Hon fick en läkar jourtid hos Feodooora..Huuua,lite läskig kvinna.Men hon log faktiskt,hon verkar gilla barn =) Hon kikade öronen,lyssnade hjärta å lungor,tog blodprov (stick i fingret AJAJAJ),gjorde halsodling,tog tempen.Men dom hittade åssit.Hmm,uundrar vad Lillys ilskna å ledsna beteende kan bero på ! Det var då sån himla tur att de inte fanns någon sjukdom i öronen!

Fredde var samtidigt å jobbade i byn,å direkt vi kom hem for han å jobbade i Vidsel.Där är han ännu,kommer kanske hem kring elva.Börjar bli riktigt trist att han jobbar så mkt.Först är han borta hela veckorna,sen under helgen får man knappt se honom nånting alls.När han väl är ledig är han ju så trött så han orkar inte lyssna på mina funderingar å problem å äventyr =( Meen,vi vet ju att de är för en god sak,han måste ju kunna försörja sina flickor här hemma (Jag Lilly å Lova,jag hoppas att de inte finns några fler,hehe).Snart så blir de mindre jobb å mer hemma.

Men de börjar att ta ut sin rätt,jag är riktigt slut pumpad både fysiskt å psykiskt efter att i stort sett ha varit själv med Lilly.Men,vad gör de,bara hon mår bra så mår jag bra =) Vi är ju så lyckliga över att ha fått världens finaste flicka !!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra G

Fina grejer! :) Blev helt KÄÄÄR i den lilla pippin! Är det på Handplockat du har fyndat?? :D

2010-03-13 @ 12:56:01
URL: http://sandragranstrom.blogspot.com
Postat av: Jesssica Hedman

DEt är en sak som jag har missat när jag var hos er!! Jag får väll kolla när jag kommer i morn!=)

2010-03-13 @ 15:24:29
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0