Ej sysslolös,minsann

Igår efter powerwalk och diverse göromål,lunchsovning,lunchätning,lova-lämning,så var vi tvugna åka till byn igen. Jag hade träff med jobb-coach kl 14.30. Sen for vi till Sally och Fredde for på gymmet. Sen åkte vi hem och grillade mat med Erika Vegard Jessi Mamma i vårkvällens svala solsken.

Sedan blandade vissa odrickliga drinkar i fylle-försök,men misslyckades då drinkarnas resa avslutades i slasken och avloppet istället, för att slinka ner, i de törstigas halsar och berusa värd-djurens blod och skapa yra hjärnor.

Idag fick jag sova till 8.45,sen gick jag upp och plockade ur diskmaskinen,plockade ner all maskin-disklig-disk i denna igen,åt frukost med Lilly och Fredde. Sen gick F ut med Lilly en stund,jag tog mig i kragen och diskade,och diskade,och diskade all den hemska disken som för-smutsade vårat hem. Sedan vek jag flera maskiners rena tvätt som stått oh skräpat i flera dagar. Sedan dammsög Fredde,och nu försöker vi få i Lilly hennes lunch,samtidigt som vi sjunger imse-vimse och mutar henne med en brum-brum-bil.

Sedan ska Lilly sova,vi ska äta lunch och vaska,sen när Lilly vaknar ska vi he oss ut på lång-prommis med Lilly i vagnen,få se vad den lilla tycker om det.

Vilken lördag =) 
   
                                                                           ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0