En ny vecka

Skönt att det är svalare ute, den stekande solen tog knäcken på både mig och Lilly. Ihelgen har jag känt mig sååå svag,igår var jag helt död och urkramad.Har även haft ont i halsen.Men imorse när jag vaknade och skulle prata med Lilly,så gick det inte.När jag tillslut fick fram några ord lät jag som en tonåring i värsta puberteten som bara fick fram varannat ord,och de ljud jag fick fram lät som ett troll, mörk som den största varelsen du kan ana.

Ont i halsen som fan,men annars ganska pigg,Lilly somnade om till kl 8 då Fredde ringde för att kolla läget.Men Lilly är hemma idag med,hon hostar och hostar slem som aldrig förut,och snorar som ur en kran.Idag har vi inte mkt på schemat,vi tar det väldigt lugnt med en eventuell cykeltur.

Jag är ju värsta fyndarn,har länge letat runt på nätet efter några bra dagis gympisar till lillan,men så hittade jag tillslut dessa Reima på tradera och lade ett bud.


Dem är helt nya,och kostar 399 i butik,men jag vann dem för 52 kr! Totalt 85 kr med frakt.Vilket klipp va! De ser så mjuka och sköna ut,luftiga,och inte så jätte varma.Om någon är intresserad så finns länken till butiken här
, de har mycket fina barn kläder också,man kan handla till fast pris om man inte vill hålla på med auktion =)

Sen vann jag även denna nya jättesöta ryggsäck som hon behöver till dagis,för 36 kr!




De flesta andra små flickor har ju väskor med Prinsessorna eller liknande,så Barbapappa passar utmärkt till Lilly =)

..


Kommentarer
Postat av: cetty

Vilka klipp det går göra ibland! Fina grejor du hittat! Krya på er!

2010-05-24 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0