Fångad av lugnet

De har varit en tung dag.Hela min kropp var som gjuten i betong imorse när lillan skulle upp till dagis. När hon var lämnad åt jag frukost oh däckade sen i soffan,helt utslagen sov jag till halv elva. Jag är så förkyld,trodde att de skulle bli bättre idag men de har blivit värre.

Jag fick lägga lillan kvart över elva,direkt vi kom hem från dagis. Hon somnade som en björn och jag fick väcka henne efter 1,5 timme. Sen fick jag faktiskt i henne lite mat! Lite kokt kycklingfile och tagliatelle. Äntligen! De är typ en vecka sen hon åt vanlig mat, även fast det bara var en kvarts portion så är det framsteg.

Nu sover hon så sött, jag blev så glad när hon somnade 19.20,eftersom jag är vääldigt trött och vi ska upp tidigt imorgon. Måste väcka Lilly kl 6 och jag ska väl upp halv sex..fyy fasiken. Jag är ingen morgonmänniska,och inte Lilly heller.

Hoppas det går bra att jobba imorgon,med min hals och slitna kropp,och med Lillys slitna slitna lilla kropp,som ska vara hela dagen på dagis.


Så här tråkigt var det sist vi skulle upp så tidigt..Huvva.



Det blir en tidig kväll, därför ska jag stänga av datorn nu =) Alldeles snaaaart..

..


Kommentarer
Postat av: Sarah, Johan å Vilja

Åh söta lillan..hihi..hon ser inte så morgonpigg och glad ut, men tänk va duktiga ni är, båda ni 2 som är slitna i kroppen, men åk inte och jobba ionödan bara..du måste ju vila upp dig, hoppas Lilly mår mycket bättre nu, snart börjar hon säkert äta mera hoppas ja, vet när Vilja åt så dåligt då mådde ja allan, vill ju våra små troll ska äta å växa å må bra givetvis..men då peppa du ju mig å vips så åt hon ordentligt igen =) är ju vissa perioder så..men sjuka kan dom låta bli att vara, inge roligt för lillkroppen deras.

Tänker på er, krya på er nu ! Kramar

2010-05-27 @ 07:43:23
Postat av: Jessica

Stackars liten

2010-05-27 @ 10:19:47
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: cetty

Inte konstigt att man ser ut sliten när man ska stiga upp i tidig otta!

2010-05-27 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0