Fångad av tröttness

Denna dagen,ett liv.Och vilken livad dag! Stressigt som tusiken på min jobbardag,nu värker hela mina fötter,alla mina tår,och hela benen upp till vaderna. Som vi sprungit runt idag jag å Vegard. Men de hade gått bra för Lillyt på dagis, hon hade ätit en stor potatis med smör till lunch (hon skippade firren). Sen sov hon först en 45:a men blev väckt av nån annan unge, då sövde de henne ute istället i vagnen,då sov hon en timme till!

Hon har vart så himla snäll sen jag hämtade henne, hon har verkligen roligt på dagis men blir även så glad när hom får komma hem igen. KL 19:50 slog hon igen sina små vackra ögon, och sover nu sött som den bebis hon är.

Fredrik kom hem ungefär samma tid som jag Lilly och Lovisa. Kul att inte behöva sitta själv hela tiden, även fast jag sitter vid datorn, även om han är hemma, men bara ett liitet strucko =)

Nu, tidig kväll, sliten efter att ha klivit upp 05.30 och gått an som en idiot hela dagen. Imorgon efter dagis och lunch och sovning drar vi till bojn ett tag och fixar lite ärendens.

hejrå !

..............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0