Fläsk och lingon

Idag var Lillys första hela dagis-dag! Kvart i sju lämnade jag henne där imorse,en något trött prinsessa men med ett leende på läpparna. Och på min arbetsdag var det lugnt men ändå fullt upp. Kl 15 stämplade jag ut och for med ilfart till lilla tjejen för att hämta henne på dagis.

Det hade gått såå bra. Till lunchen ville hon inte äta palten, utan bara fläsket och lingonen =) Sedan somnade hon efter fem minuter i frökens famn och sov i nästan två timmar ! När jag kom och hämtade henne var dom ute och lekte, hon såg mig kliva ur bilen och sprang emot mig och skrek maamma ! maamma !

Imorgon ska hon vara på dagis mellan 8-11, och jag ska jobba på kvällen mellan typ 17 och 22.He bli nog bra !


                      Lilly är ju sååå lik Fredde,men med mina glasisar blev hon faktiskt lite lik mig =)

                                                                              ..


Kommentarer
Postat av: cetty

Hmmm äpplet faller inte långt från päronträdet!

2010-05-19 @ 17:10:19
Postat av: Ulrica & StockholmsLilly

Hej A!



Bakade dina muffisar med choklad på till jobbet idag. Det blev såklart en succé. Tänkte bara berätta att jag har adopterat receptet muhahahah.

2010-05-20 @ 11:42:14
URL: http://beinglilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0