Mot sherwood skogen

Jahapps..igår så ville ju Lilly inte äta som nånting alls.Sen när jag skulle lägge henne så ville hon inte ens ha vällingen! Men hon somnade typ efter tio sekunder,så då tog jag hennes tuttar och stoppad in flaskan i munnen på henne,då slufsade hon i sig hela flarran i sömnen! De var såå himla ba,vi sa de att om hon inte tar denna välling heller så måste vi åka in med henne.Sen sov hon,väldigt oroligt och hostade och spydde upp lite slem.

Imorse vaknade hon kl 6,vi fick i henne en halv flaska välling.Då skulle F gå upp med henne,men efter en stund höre jag Lilly uppe och tossa på själv,och tillslut kom hon och lade sig med mig igen.Jag förstod att barnvakten Fredde hade somnat i soffan..Sen vaknade jag kvart i tio ! Lilly sov brevid mig så gott men när jag klev upp så vaknade hon.Jäklar vad hon sov länge ! men det behövdes väl.

Men hon är mycket piggare idag.Inte alls sig själv eller frisk,men hon har bara lite feber men har ännu problem med halsen och hostan,luftrören låter bättre.Hon vill inte äta något,men vi fick i henne lite fruktsoppa,lite vatten och ganska mycket ost.Nu hoppas jag att hon vill ha något att äta när hon vaknar.

Det tog 1,5 timme att söva henne,hon var såå trött men bara låg och snurrade av allt obehag i kroppen.Tillslut slocknade hon efter en sluring alvedon.

Fredde är nu ute och försöker fixa så vi har några blinkers på bilen,de har slutat funka.Oh jag kämpar på med min fläskänger bekämpning.Läste att de även gillar smutsig tvätt,så maskinen går på högvarv idag.Har just beställt nå Rödceder trä olja att spruta på lister och nå rödcederträ att lägga i garderober och lådor och källare.Tydligen så funkar de bra mot alla slags skadedjur och krypande ting.Vi får hoppas på de bästa !



Lilly och hennes kära svampbob,som numera är borta med vinden..

..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är Hanna Johansson. Och jag kommer att hata henne tills hon och Pyttan är vänner igen. Hopas att det blir snart =)

2010-05-22 @ 17:51:51
Postat av: Ida

Joo, jag kom på det sen att det var dom där från H&M, sally har väl också ett par, men jag tyckte kajsa sa att minsta storlek var 23.. Det är ju lite stort på vilda än.. Typiskt!

2010-05-22 @ 23:31:46
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0