Onda Onsdan..

Efter gårdagens bravader med ovälkomna djur-djävular,så var jag helt slut. Ilade iväg för att hämta Lilly, sen ge henne lunch, och sen söva henne. Sen kom Kajsa Sally och Hoffe. Sedan när dem for var de så tomt och tråkigt.

Jag hade en huvudvärk som vägrade ge me sig, och jag var så trött hela dagen. Tillslut blev det kväll och Lilly somnade. ( Är det hemskt att man längtar till kvällen ibland,så att man får va själv och vila ?? )

Jag tänkte lägga mig tidigt eftersom jag nästan somnade ståendes kl 20, men jag la mig inte förrän halv elva. Imorse var jag sååå trött, höll på att försova mig för att jag snoozat i sömnen. Och Lilly var lika trött,var tvungen att väcka henne 7.15, såå sömnig hon var, gick och gäspade hela tiden. Varm var hon också.

Min huvudvärk hängde med idag också,trots dubbla alvedon till natten, och en alvis till frukost. Är febrig och yrig,varför? Hade tänkt att dammsuga och vaska idag, men ist lade jag mig direkt i soffan, kanske jag somnar snart. Sedan ska vi ju till Byn, hoppas att jag är piggare då.

Intressant inlägg,men nej =) Nu ska jag prova fjäska för min ilande huvvevärk med lite frukost, hoppas det hjälper.

               
              Jag önskar att min kära Fredde var här och spelade gitarr för mig, och strök mig på kinden.

                                                                           ... 

Kommentarer
Postat av: cetty

Inte konstigt att du får huvudvärk som du sjåar på! Sen blev du ju arg på småjävlarna oxå!

2010-05-12 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0