Överlyckligast

Vilken sköön helg ! Är så lycklig i hela kroppen av denna underbara sol. Och en långhelg dessutom på detta underbara kalasväder. Igår fick jag mig nån timme i solstolen med trevligt sällskap, sen grillade vi i Forsen med Johhny och Company. Sedan förbi en altan fest här i Vidsel,sen spontan följde vi med till Älvsbyn ( Jag och Fredde, Lilly sov hos mamma ). Som tur var kunde Tommy hämta oss i byn kring elva,då de andra fest prissarna drog till Pite.

Idag fick vi sova till halv elva, sedan hämtade vi Lilly. När vi kom hem fick vi fint besök av Kajsa, Daniel, Sally, Ida, Robin och Vilda. Vi var ute i den stekande värmen, lekte,drack kaffe, spelade kubb,sprang efter tre små sköna tjejer =) Helgen har då gått så fruktansvärt fort,jag minns inte allt vi gjort men härligt har vi haft det.

 

Danne oh Fredde får spö i kubb =)



Ljuvliga Sally bjuder på ett flin =)



Lilly provar sin nya trehjuling.

Och tar sig nån tur i kanan =)

Dessutom så är det Tre år sedan jag och Fredde träffades nu i kristihimmelfärds =) Himla roligt alltså,han blir bara finare och finare för var dag min loverboy Fredde !

..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0