Sommar ?

Vilken dag vi har haft ! Den började med att jag fick sovmorgon,men vaknade 9.30 av Lillys panikslagna skrik då F försökte borsta tänderna på henne. Då gick jag upp och vi gick ner till pappa och Helena. Det var ju så skönt ute. Sen gick vi hem, jag sövde Lilly, Fia kom förbi  =) Sen kom Filip,Sandra John. Sen kom mamma,Jessica. Sedan kom Tonny,sen Erika och Vegard. Vi satt ute på framsidan i solstolar,Lilly sprang omkring och vi andra njöt av sommarsolen.

Sen kom Daniel, Kajsa och Sally också. Trevligt med massa folk,speciellt när man är ute. Då kom vi på att vi skulle grilla till middag. Vi firade Erika och Vegards 1-åriga bröllopsdag och åt och vissa ölade lite.

Tidigare idag har jag hunnit tvätta,dammtorka och Fredde har diskat (stoor disk =) ) Nu är jag helt slut, Lilly var nog också det, Fredde också för jag tror han somnade med Lilly ! Och Lova gick in och lade sig i Lillys tält,hon är också trött av allt ståhej. Det bästa med denna dagen är ju nästan att det bara är torsdag idag !!! Det känns som lördag,men vilken tur att vi fick spendera torsdagen med våra vänner, och att vi har hela helgen kvar !

Men imorgon ska Lilly upp på dagis..fy fabian,de kändes inte lika kul.

hejå !
...


Kommentarer
Postat av: Anette

ja de där med tandborstning minns jag va ett elände ett tag för oss me. Kom inte riktigt ihåg hur de gick över men ja vet att vi körde den hårda taktiken...antingen sammarbetar du eller så borstar vi med våld.. Inte så pedagogiskt kanske men va fan gör man. Inte tycker dom de e nå roligare å laga hål sen skulle ja tro.

2010-05-13 @ 21:15:27
Postat av: Jesssica Hedman

Synd att jag kanske inte kommer idag,vi får väll se hur fräsch ja ä.

2010-05-15 @ 08:51:52
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0