Tuffa Tisdan..

Imorse när jag gjorde Lilly klar för dagis såg jag till min häpnad..en jävla fläsk-änger-bagge,i vardagsrummet !! Neeeeeeej tänkte jag,knosade sönder den i ett papper och spolade ner den.Den djävulen.Har inte sett dessa på ett tag nu,och mest nere i källaren..Men nu var det en i teverummet..Hela min dag bröts sönder,började kolla köks lådorna,en död larv och ett skal hittade jag.

Det är inte lika mkt som förut,men endå,DOOM FINNS kvar ! Jag som hade tänkt ta det lugnt idag och inte göra nånting alls när Lilly var på dagis..Men jag fick panik-stress och började härja loss i köket. Rensade ur skåp,lådor,skafferi,under spisen och rengjorde allt. Dammsög köket och alla lister.

Sen hade jag tänkt dammsuga och skura huset också,men inte hann jag det. Jag hann precis bära ner massa tjafs till källaren och garaget som legat i skåp och lådor efter städningen,micro-värma en stor kopp kaffe och sätta mig i soffan.

Hinner bara zippa på kaffet,nu är kl tio i elva och jag måste hämta Lilly.Shittamaan alltså,försvinn äckliga parasiter från vårat hem !

 Återkommer.

                                            ...................................

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för tipset! Vi fick dock knappt i han nå ipren, en liten klutt slank nog ner men som tur var fick han inga besvär.

I morse va han feberfri och hade inte ont längre.

2010-05-11 @ 20:19:52
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0