Vår dag,ett askmoln..

Denna vecka har verkligen varit one of a kind.Fredde kom hem sent igår kväll,de var skönt att få hem han tidigt. Men idag har vi alla varit trötta,stingsliga,irriterade,kort-stubinade.På varandra (bara liiite =) ),på Lovisa,på Lilly,på saker,på maten,på tvätten,på bilen.

Men alla har väl dåliga dagar,F har ju jobbat 40 timmar på tre dagar och är sliten. Och jag & Lilly har haft en tuff vecka med allt möjligt.

Imorse for jag å fredde ut,i rask takt gick vi runt Brännmark,med inslag av löpning.Det var mkt skönt,benen bar mig som en smörkniv på en husmans.Även om jag fick mjälthugg.Sen har vi städat bilen,tvättat den,varit ute och lekt,hälsat på mamma,tvättat kläder,lagat mat,lagat lyset på bilen som gick sönder vid förra veckans olycka.

Nu är vi helt slut,däckade i soffan tillsammans med familjen Bernadotte.


Mina hjärtan.

  ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett bra slut på dagen är alltid bra. Ett gammalt ordspråk: Du ska inte låta solen går ner över din vrede. Är så sant så. Ha d bra! Kram

2010-05-07 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0