Bara för att..

Uppdatera er litegranna:

-Föörst och främst är jag fruktansvärt less på denna data maskin. När jag äntligen tagit mig tid att lägga in massa bilder sen oktober,november, på lilla Melvin, från Olivers dop och från idol så går det inte ens att lägga in dom på datan. Jeeefla maskin. Snart åker du ut i snön! Jag skulle så innerligt vilja ha en egen liten Mini Pc att spara alla bilder på.Men..ja..suck.

-Mina 2 provjobbade dagar gick jätte bra tyckte då jag.Hoppas att dom också tyckte det,annars äre ju kört =) Första dagen fick jag skriva anställningsbevis och de kändes så skönt. Nu blir det verkligen så här! Ska även jobba nästa onsdag innan jag börjar på mina 75 %.

-Förra helgen bakade jag mest till smulans kommande 2års dag. Har tårtor kvar att göra men de går ju som inte i förväg.

-Nu sitter jag mest och har ont i kroppen efter alla frustrerande försök att få in bilder, jag blir så arg.Att ingen av våra datorer ska fungera. Data kunannde människa, snälla kom och formatera om våra datorer innan jag börjar gråta.

Idag har Hugo & Filip varit på besök (Huuga & Feeba enligt Lilly =) ) Och jag tog några kort på de små vackerbarnen, men inte ens dom kan jag visa =(

Lilly sover sött i sin säng, Lova snarkar i sin bädd, Fredrik springer säkert arslet av sig och jagar den lilla bandy bollen. Tror jag ska spola av mig sen sova, tidigt, förshoppningsvis ostört och länge =) Eller blir ju inte så länge bara till sju.

Här en iaf en några veckor gammal bild på Lilly & Hugo. Hon kan verkligen inte slita sig från honom, hon står och tittar på han med kärlek i ögonen och stryker han i håret, kramar och pussar på han =)


Smulan.


Melvins välkommen Till Världen Kort.


This is WHY my love is retard... =)

....


Kommentarer
Postat av: morsan

Grattis till nya jobbet....Gu va bra TRIPPEL JUBEL IGEN::: HÄDAN EFTER ÄR DET TRIPPEL JUBEL VARJE VECKA::::KRAM PÅ ER:::::::)

2010-11-18 @ 22:18:36
Postat av: Jessica

Jo jag måste hålla reda på dom ;)

2010-11-19 @ 14:48:00
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0