En bra diet.

Jag har problem, ett jobbigt problem, som heter munnen. Dessa jäkla visdomständer, vad är de bra för egentligen? Alla har ju bara problem med dessa svåråtkomliga, onda grejer. Har haft ont i några dagar nu, ena visdomarn nere är på väg upp, men i vägen finns en skinnbit som ligger över halva tanden och kläms då jag försöker bita ihop.

Tror det har blivit inflammerat, för det strålar hela vägen ner till halsen och upp till örat. De går ju knappt att äta heller då jag inte kan bita ihop utan får tugga all mat bara halvt och svälja bitarna hela. Ahh, kanske jag måste ringa tandläkarn på måndag, för att få veta in det är inflammerat och om skinnbiten går att ta bort.

Någon som haft problem med detta och som vet ungefär vad det kan kosta??
Jag känner mig helt omtöcknad och snurrig i huvudet, svag och trött. Detta måste ju verkligen ordna sig tills på onsdag, då jag på riktigt börjar på mitt nya jobb.

Hursomhelst, detta problem vore en bra diet för dem som vill gå ner i vikt, eftersom man knappt får i sig någon mat alls.


Tur att man inte ser ut så här i käften iaf =)

...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nja,tror inte det blir nogon konser. Jag kan ju inte sjunga på samiska. Men det är min dröm =)

2010-11-28 @ 09:41:55
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: cetty

Skinnbiten ska försvinna. Det är nog rätt dyrt att plocka ut visdomstanden-tänderna. Var glad du inte ser ut som bilden- i munnen!

2010-11-28 @ 09:57:58
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Haha fyyyy vilken äcklig bild! =D Verkligen tur man inte ser ut så! =D

2010-12-03 @ 23:32:34
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0