Fixar Fredan!

Nu har vi haft typ en data jesus här som formaterat om laptoppen. Den har varit nere sen i somras p.g.a ett virus. Fyy fasiken så skönt att ha den tillbaka, nu kommer jag idas skriva mer och kunna lägga in bilder på datorn igen.

Och Lillys andra födelsedag är nu bara runt hörnet. Hela förra helgen bakade jag till smulan och idag bakade jag en supersmarrig Daimkaka i långpanna. Den blev farligt god bokstavligt talat, jag vågar inte avslöja receptet men jag kan säga att det var 10 dl socker i den =) hehe

Idag på dagen för två år sedan var vi på bb, våran första dag med Lilly. Hon föddes kl 7 fredag morgon efter för mig en sjuuukt smärtsam natt,eftersom jag låg ensam på bb hela natten och tydligen öppnade mig, enda jag fick mot smärtan var 2 alvedon !! Det är då man brukar få den tunga epidural bedövningen. Inte konstigt att de gjorde så fruktansvärt ont.

 Sen kl 5 på morgonen stod jag inte ut längre, kallade på sköterska och blev tillbakakörd till förlossningen, Då upptäckte dem till allas häpnad att jag var helt öppen. Fredrik fick ett snabbt samtal och fick löpa fort som faan från hotellet. Snacka om chocken när han kommer in till en skrikande anneli, 6 sköterskor som skriker Nu är hon på väg ut !! haha. roligt.

Det är ju som att man blir lite sentimental. Då var hon ett litet skrynkligt knyte som såg ut som sin pappa. Nu är hon en riktig spjuver unge som springer runt och säger Tyst me däh! Till sin mor och far =) Älskade busfia.

...........................................

Kommentarer
Postat av: Jessica

VI är så stolta över busfian ! Kommer ihåg första gången jag såg hennes ögon. Då fans det en ny solstråle i mitt liv :) Hennes blåa vackra ögon.. Har förändrat mitt liv :)

2010-11-21 @ 20:53:31
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0