Helt vanlig spagetti

Torsdag förmiddag. The days goes on för oss. Känns skönt att vi har fått in linte rutiner i våran glorious vardag. Lilly somnar fint själv i sitt rum, men hon vaknar ännu 3-8 ggr per natt. Det tar på mina krafter. Och det är ingen idé att Fredde går dit när hon vaknar. Han hör ingenting när han sover men jag flyger ju upp som en tupp när hon gråter i sömnen eller ropar på mamma. Jag vet inte vad Fredde gör när han går dit de gånger jag väcker honom.

Men det slutar med att Lilly inte somnar, hon blir arg, han lovar henne att få gå upp och titta på Puh, eller så tar han henne till våran säng. Grrr. Tillslut får jag rycka in eftersom Fredde somnar i soffan, i sängen i hennes rum eller så gallskriker hon.

Hon går bättre nu att lämna på dagis, bara förra veckan gallskrek hon och var jätte ledsen. Det svider i hjärtat ska ni veta. Men nu går det bra. Vi var på utvecklingssamtal igår med en fröken. Och som befarat är hon inte bara Spjuver ungen hemma utan även på dagis =) Hon gör sattyg med grejer och andra barn, med ett leende på läpparna och glimten i ögat =)

Nu sitter vi på skolan, har ingen lärare ännu så vi har gjort en camping uppgift och rest på en pensionärs resa till Östersund.

Efter att ha suttit lite snett vid datorn i en timme satte min onda nerv in i kroppen. Smärta, Pain. Tur var det att en klasskamrat kunde ge bort 2 värktabletter annars går det aldrig om.

Nu kom läraren, bättre sent än aldrig.

Peace!

...


Kommentarer
Postat av: cetty

Jobbigt att inte få sova ofred! Minns du en leksaksgubbe som inte gick att lägga ikull utan sprätte upp direkt? Så känner man sig när nattsömnen är störd! Var sak har sin tid! Snart är hon ute o ränner om nätterna och du ligger vaken och lyssnar när hon kommer hem! Thats life!

2010-11-11 @ 12:26:08
URL: http://busigaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0