Rund som en palt

Hejsan och hojsan.
Idag blev vi hemma jag & Lilly, lilla smulan är sjuk, igeeen. Stackarn. Men hon är mycket piggare nu. Imorgon blev jag utringd på jobb, så de var tur att Lilly kunde vara hos mommo imorgon då.

Idag mitt på dagen kände jag mig lite rastlös..jag tänkte hmm..paalt? Vi hade ju typ allt hemma, så jag plockade upp två påsar älgfärs och började skala potatis. Då var vi tvugna att skjutsa runt mamma litegrann, sen blev det så att Lilly stannade hos mamma. Det var då tur, jag hade tänkt ställa mig & koka palt och vara själv med en liten sjuk och krävande Lilly =)

Men jag hann iaf när hon var hos mamma, sen kom Vegge, Erika, Jessi & Mamma och åt. Det är så typiskt mig, jag skulle ju bara göra liiite palt men den stora grytan åkte fram så de blev 51 st små söta runda paltar.


...


Kommentarer
Postat av: cetty

Det är det braa med att koka palt-blir alltid mycket! Och gott!

2010-11-26 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0