Tralalalalaaa..

Tjabba! Eller nå,tjabba = Ett töntigt hej =)

Aja, har blivit utmanad av Sandra, bäst att anta utmaningen dårå =)


4 tv-program som jag kollar på för det mesta
Desperate Housewives
Sveriges Skönaste Familjer
Family Guy
The Simpsons

4 saker jag gjort idag
Vaknat (Nästan)
Kramat Lilly
Kört bil
Gjort en annons

4 saker jag längtar efter
Lilly
En kaffekopp eller 4
En stabilare ekonomi (på ingång)
En kram av Fredrik.

4 saker på önskelistan
En Kitchenaid
Tatuering
En Olympus Pen kamera
En frisk vinter för Lilly

4 saker jag hatar
Pedofiler
Barnmisshandlare
Lite pengar på kontot
Sura människor

4 personer som jag i min tur utmanar:

Jenkabanan

Monkeymama

Jessicagalaen

Hmm..kommer faktiskt inte på en fjärde =)

Nu ska jag fara från skolan och hälsa på lilla Sally som fått en spricka i nyckelbenet..stackars lilla hjärtat..

.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0