Vilket kalas!

Ojoj vad vi har fikat och firat ihelgen. Det är ju idag som Lilly fyller 2 år, men kalaset började redan igår morse!


Jag har bakat marängtårta ! Har även bakat Snickers, Sommarkaka, Daimkaka, Toscakaka.

En av tre tårtor.

Nöjd över sin tårta med två utblåsta ljus.

De var så roligt att blåsa ljus, vi gör det några gånger till !

Vilja fick också blåsa =)

Lilly gillar sina egna små nya möbler och sin nya Bu & Bä.

Lilly fick även långväga småbesök och jag fick rå om lilla Melvin en stund =)

Trött och hungrig, leker med en av sina nya presenter.

Dags att blåsa ljus igen!

Kusin mys!

Farmor mys.

Lilly tackar alla så mycket som grattat henne!

.......


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, jag som stod å kollade på möbler till dockhus men visste inte om hon hade ett sådant så de kommer en annan rolig grej med posten om några dagar :)

2010-11-21 @ 21:39:14
Postat av: Hanna

Grattis Lilly!

2010-11-21 @ 21:48:33
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Hanna

Grattis Lilly!

2010-11-21 @ 21:48:50
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise

Hoppas Lilly haft en bra dag.Har sökt med ljus och lykta efter Nalle-Puh tröjor men det var lönlöst hittade inget hoppas hon hittar nåt kul att köpa för slanten vi skickade

2010-11-22 @ 11:33:02
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

kul med kalasbilder =)



Har utmanat dig i min blogg!

2010-11-22 @ 23:04:29
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0