För lite flingor

Fredag, "hemmastudier" eller vad det nu ska kallas. Vi skulle denna dag fixa praktikplats, men då jag gjorde det igår när jag redan var på byn så blev jag ju "ledig" idag. Egentligen borde jag fixa en extra praktikplats, vet bara inte vars ännu. Lilly var på dagis 8-11, sen kom Steefa hit, Lilly åt lite lunch och medan jag dammsög somnade hon framför Kumpen,(Heffaklumpen).

Snart kommer Sandra & pojkarna hit för att leka lite, just nu sysselsätter E+V Lilly med film å pussel å allt sånt.

Sen idag ska vi helgrilla en kyckling och bara ta det piano. Imorgon kväll ska Fredde på festligheter någonstans, ha ville att jag skulle följa med jag avböjde snällt, då lördagkvällen skulle spenderas av ett antal lurviga karlar i en badtunna ute i skogen. Nej tack, jag är hellre hemma med Lilly =) men vad skulle jag & Lilly ha hittat på?

Idag när hon var på dagis så lade jag mig direkt och läste min nuvarande bok Asyl. Med en tredjedel kvar av boken på 420 sidor så sträckläste jag ut den då hon var på dagis. När boken var slut och jag tittade på klockan var den kvart i elva. Shit! Jag hade legat & läst i 2,45 timmar och glömt att äta frukost och allt annat som skulle hinnas när hon var borta =) Dessutom var det inte så smart, nu har jag ju inget att läsa under helgen!

Till veckan kommer de tre fortsättnings böckerna att dimpa ner i min brevlåda, men jag vill läsa dem nu nu NUUU!


Igår körde Fredde hem sin nya skoter. Då det finns för lite flingor att köra på så tyckte han att den ska stå rakt framför teverums fönstren..jättefint..Not. För nån vecka sen hade han köpt en superdyr Dewalt såg som har stått i två veckor i teverummet. Med sina stora sågarställning och allt..Karlar, han vill hela tiden titta sin skoter och sin såg..nöjdarn =)

...


Kommentarer
Postat av: cetty

Om du är lässugen så har jag en hel del böcker i olika sorter o författare! Kom o kolla nån gång

2010-10-23 @ 09:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0