Home alone

Här har man varit hemma hela eftermiddagen och väntat på att Fredde ska komma hem, först sa han kl 19,30. men då var han på väg till gymmet. Sen kl 21,00 har han gymmat klart på byn, då säger han att han ska sova över på byn. Karlar, pjhöööö ! aja,han ska ju ändå köra till Lulet imorgon å jobba,lite onödigt att köra hem när det blev så sent.

Kan vara skönt att vara själv ibland också,då kan jag läsa hur många timmar jag vill,se vad jag vill på teve, inte bli väckt kl 5 på morron av hans väckare som han inte ens hör =)

Nu var det så längesen jag skrev igen så nu minns jag inte ens vad vi har gjort. Är iaf på uttbildningen och knogar på. Vi har mest självstudier så de blir gooode trist att sitta och läsa & göra uppgifter hela tiden. Imorgon komer Anna Blombäck och ska föreläsa för oss,undrar om vad.

Annars funderar jag mycket på jobb/utbildning/praktik/framtid och sånt.Har sökt på ett jätteintressant jobb som jag hoppas att jag får. Det kändes verkligen rätt för mig och skulle vara jätteroligt. Det var en bit bort att pendla till mitt i vintern och allt,men den smällen får jag ta om det blir aktuellt.

Jag & Lilly var sjuka typ hela förra veckan. Denna vecka känenr vi oss inte riktigt friska ännu, Lilly är varm hela tiden, snorar och hostar. Jag har konstant huvvevärk,orkar ingenting och är tung i näsa & hufvud.

Vi går också mest och väntar på att stackars jenny ska få åka in på förlossning,tror det är 14 dagar över tiden idag. Hoppas det händer något snart så de får ut sin lilla klimp. Och jag vill snusa på mitt kusinbarn =)

Söt kusinerna kör rally i förvaringslåda =)



♥♥♥


Kommentarer
Postat av: anja

Kan jag säga direkt vad Anna kommer att föreläsa om. Hon jobbar på Miroi som jobbcoach så det är väl nåt inom jobbsökar branchen och inget annat "haha"

2010-10-20 @ 21:50:27
URL: http://anjaj.blogg.se/
Postat av: Jessica

vilka sötisar =)

2010-10-21 @ 16:20:32
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Jessica HEdman

Jag tycker också att jag ser busig ut !!

2010-10-22 @ 14:02:18
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0