Nu blir det blabla.

Lilly har varit lite friskare idag. Vi har knogat på med det mesta.

Lilly har mest legat och sett film, inte varit särskilt pigg alls. På morgonen for vi till mamma sen på ica. Sen dammsög jag, vek tvätt, tvättade, dammsög sängarna, bäddade rent, bakade lingon limpor & åt lunch. Lilly somnade framför Puh, och när jag gjort allt detta i ett ryck så lade jag mig ner med en bok.

Då kände jag hur jag blev överkörd av en förkylnings bomb. Däckade i soffan och vaknade när Lilly ropade på mamma från hennes lilla säng. Det är lillan som börjar tillfriskna, men jag känner hur förkylningsträsket drar mig längre och längre ner. Hoppas att jag är på benen imorgon, då Lilly eventuellt ska få fara på dagis i tre timmar.

Lingonlimpors. Jättegoda & jättenyttiga.

Hembakt bröd ÄR godast!

Vi fick middag och sällskap hos E&V idag, sen for Fredde på gymmet,nu spelar han bandy. Han sa att han också höll på att bli sjuk ,jag avrådde honom starkt att INTE fara & träna och spela bandy. Får väl se hur han mår imorgon, om ansträngningarna har tusendubblat hans förkylningssymptom =)

Nu ska jag knarka alvedon, ta en dusch och somna i soffan. Helst innan kl 21 tack. Var förresten uppe med lillan inatt kl 3 och var tvungen titta på Puh. Hon vaknade och var helt vansinnig. Fick nässpray & alvedon, samt lite vatten. Bara Puh kunde lugna henne för hon somnar ALDRIG om när hon är så där arg och hysterisk. Så vi har inte haft en lung och sömnfylld natt.

Mina vackra födelsedagsrosor börjar dra sina sista andetag.


...


Kommentarer
Postat av: JULIA

sv; Ja, skorna finns kvar. Bättre om du mejlar mig för jag är nästan aldrig inne på bloggen mer. [email protected]

2010-10-18 @ 16:04:56
URL: http://juliasblopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0