Vöre mötche som hellst

ja,en hel del har väl hänt sen jag var här sist. Ni får ursäkta min frånvaro men jag har helt enkel inte haft tid =)

Helena har fyllt år! Grattis, igen =)

I torsdags jobbade jag på tha hotell, frulle och lunch. Och i fredags fyllde Jessica gumman år!


Elva år har lillasyster hunnit bli!

Och i fredags lade vi ut huset på blocket.. Här finner ni vårat hus.. Och även Tommy har ute sitt lilla hus, och mamsen har ju ute sitt hus, och sandra & John har ute sitt hus,& Niklas & Jenny har ute sitt hus. Hmm..de händer lite grejer nu.

I lördags var jag Fredde Lilly Lova & pappa uppe i Brännträsk för att elda upp lite värme i huset, för den kommande Tjejmiddagen jag dragit ihop =)

Ljusmyyys i stugan.


jag fick presenter bland annat en mycket utstickande huvudbonad ;)


Med på kvällen var Turid, Gördis, Barbara här på bild men även Rakel, Märit, Hulda, Ursula, Beda & Sverker. Sen tittade även Ulla-Greta & Inga-Britt förbi =) hehe. tack alla för att ni kom he var raolit att ses!

Och idag var det ju jag som fyllde år! 24 år har jag hunnit med! Det hanns ju inte med så mycket firande och kalas idag, men ni andra är välkomna på lördag =) Tack ni som kom idag min familj & tack för de fina gåvorna.

Och en nyhet till, Fredde har ju fått jobb i Lule! Så imorse åkte han inte till Djellivaare utan till Lule och kom hem kl 17. Mycket trevligt och lättande. Nu, vila ner allt fika och ta en dosch, min späääännande utbildning väntar ju imorgon =)

..........

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0