Alla sover utom jag

Ojoj jag skäms ju nästan lite när jag ser att det är FEM dagar sen jag var här sist. Jag har helt enkelt haft sååå fullt upp,datorn har inte varit på en endastigaste gång på senaste.

Tänkte bara dra lite snabbt vad vi har pysslat med, då jag inte egentligen har tid med detta dagbokande =) I fredags filurade vi på här hemma,fixade massa saker. Men ännu är listan låång på vad som bör göras i detta hushåll.

E+V var lediga fredag kväll så dem kom hit och invigde våran nya Weber grill och vårt nya sällskapsspel. Lördag så ville mamma att Lilly skulle sova hos henne, så vi packade Lillys väskor och lämnade henne där.Sen packade vi våran väska och drog upp till Telle där Johnny,Pomada,Peter,Victoria och Jonny J var. Sedan kom danne & Kajsa och vi stugmyste med drinkar och sällskapsspel.

Resultatet av detta har varit följande att jag fick köra hem imorse kl 10 (Fredde hade lovat att han skulle,men då hade vi nog åkt av vägen i första kurvan). Men jag var pigg och fresch så de gick bara bra. Sen har Fredde legat hela dagen. Och jag & Lilly har tvättat,vikt tvätt,hängt tvätt, gått lång promenad,hälat på Boppa & Nena och lagat middag samt matlådor.

Idag blev det Grillade Kycklingklubbor med ris & stekta sockerärtor, Dinkel Capelli med Köttfärssås, samt Fullkorns Tagliatelle med Skinksås. Ihelgen har jag även hunnit baka en farligt god Päronpaj och en kladdig Kladdkaka. Vi har varit ute mycket ihelgen, det har ju vart såå fint väder!

jaja,slutbabblat,jag visar lite bilder istället.


Lovisens nya favooplats, i Lillys jordgubbetält i en saccosäck =)

Lilly poserar med sina fräna lila Uggs =)

Den farliga päronpajen!

Jessica & Lilly har busat ute i den vackra hösten!

Lilly har mekat i sin gräsklippare,som lät lite konstigt men nu är fixat.

Tjejerna har chillat i solen

Lilly har ätit smultron fil =) !

sally har vart på ett gungande besök!

Nu,väcka bakis mannen som somnade med barnet, trots han sovit hela dagen, han som prompt skulle se en film.

...............


Kommentarer
Postat av: cetty

Fina bilder! Du är en hejare på mat o bak!

2010-09-27 @ 19:48:51
Postat av: Jessica

Tack =) Va fina bilder =) Kan jag få spsra N?

2010-09-27 @ 21:48:22
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0