Bara några rader..

Hade jag tänkt att bjuda på idag, oftast blir det alldeles för långa inlägg =)

Praktiken idag gick bra, tiden gick fort och vi gjorde lite allt möjligt, men fortfarande alldeles för lite med blommor.. Men de e väl inte så konstigt att dom inte vill släppa lös en okunnig entusiast i deras vackra blomster.

Lillyt sover så sött i sin säng i sitt rum. Hon hämtades på dagis av Ebba (Erika) kl 15. Sen hämtade jag henne kl 17, sen for vi till Cetty en stund, sen till mamma, sen hem,sen kom pappa, nu sover Lilly, och Lovat snarkar.

Nu har jag tänkt göra en fjantig grej, för en tjej som fyller 24 år snart. Haha, men de finns så mycket saker jag vill ha just nu, och alla mina pengar har på senaste gått åt till Lillys vintergarderob och växande lilla kropp. Jag vill egentligen inte att någon ska ge mig någon present, men om ni nu känner att ni verkligen vill så kan ni väl få göra de =) Här är lite saker jag spanat in ett tag , och är såå sugen på :

-En frän klocka a´la Anneli Style, Finns HÄR
-En rockring att träna mage,rygg,ben och baksidan med, den storleken med 1,7 kg.Skithäftigt träningsredskap, Finns HÄR
-Solsidan Säsong 1, Ett måste i filmsamlingen! Finns HÄR
-Lila DC Skor,jag gillar ju färger =) Finns till halva priset HÄR Storlek 8 vilket motsvarar 39 =)
-Yoga matta, finns på sportaffärer eller Rusta för 99 kr
-Presentkort på Specsavers,vill ha nya glasögon.
-Presentkort på klippning,vill klippa mig
-Presentkort hos tatuerare, vill tattooa mig =)

Haha,lite lustigt att man är 23 år och har en önskelista =) Naturligtvis blir jag glad om ni bara vill besöka mig på min dag, och alla gåvor är fina, det är tanken som räknas !

Nu måste jag bara tipsa alla er chokladelovers om en ren njutning som jag provade:

marabou Sensations Cookies & Cream. Krämig,med chokladsås, lite mäktig,bara bra då kan man inte äta för mycket på en gång =) Prova den! NU!


 

..........................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0