Kluven av vinden

Hejåhoppsan.

Veckan..tisdag idag..igår började jag på en Service utbildning i älvsbyn. Känns gode drygt,att måsta sitta med ett stort gäng loosers i ett trångt äckligt rum i fem månader. Och lära mig sånt som jag redan har jobbat med.. Aja nu blev det då så iaf,får se hur länge jag blir kvar.

Är bara så grymt förvirrad nu har hunnit med mycket saker i höst. Började på universitetet,slutade på universitetet, började en praktik,slutade en praktik, började nu en sunkig utbildning. Jag vill bara att någon ska ringa mig och erbjuda ett perfekt jobb för mig! Så att jag slipper tjorvas med Förs kassan, Akassan,arbets och CSN. Meen, de är lika bra att sluta drömma, de går åt Hvete iallafall?!

De är då iaf väldigt skönt att de gick så bra att flytta Lilly till eget rum. Hon älskar att sova där. Men inatt har de vart tjorvigt, jag har så svårt att somna jämt, och inatt när jag precis hade lyckats somna så vaknade Lilly. Och hostade, och hostade, och hostade. Gav henne hostmeducin, de blev bättre efter ett tag. Sen knorrade Lova på i korgen, levde om som fan. Sen grät Lilly i sömnen och jag var tvungen att ligga där i 2 timmar och slumra.

Idag har hon iaf vart på dagis 8-11,samma imorgon eftersom vi har hemuppgift. Skriva CV och Pers Brev, he går ju fort.

Hon utvecklas så mycket nu vår lilla dam. Hon kan säga i princip alla ord, och härma de man säger. En dag råkade jag tappa ut massa kladdigt från kylen och sade Helvete Å ! Då sa hon direkt efter, Hette Å! =) Ajaj.

Hon kan nästan räkna (Ett,två,åtta,nino,tino). Hon sjunger Lilla Snigel akta dig, akta dig,akta dig,akta dig,annars tar jag MIG =) Hon säger till Lova när hon kliar mellan tårna, (Oova,sluuta klia!). Hon säger (Mooorsa,sluta!) När jag kittlar henne=) Haha,grymt rolig är hon,har blivit så stor och duktig!

Hon har även börjat plocka ihop sina leksaker, stäääda säger hon och lägger upp allting på köksbänken eller i leklådan! Hon vet att Viljas (Ilja) mamma heter Sarah (Ajjah),att Viljas pappa heter Johan (Oeeh). Att Viljas vovve heter Boman (Boomah).

Hon vet att Sallys (Alljy) mamma heter Kajsa (Atjsa) Och att Sallys pappa heter Danne (Danne), och sallys hund heter Hoffman (Hoffma). Hon vet vad morfar,mormor,mamma (Aanni) och pappa(Fedde) heter. Man vill ju bara aldrig släppa den lilla gullegrisen våran.

..............



Kommentarer
Postat av: cetty

Ni har en allt bra o fin liten tjej!

2010-09-28 @ 17:28:13
Postat av: Sarah å Vilja

Världens finaste små rackarungar har vi ! =) Det är så himla roligt nu när dom pratar så mycket å härmar nästan allt man säger..helt fantastiskt är de ju..vi måste playdejta snart, å kaffakakamamadejta! PUSS

2010-09-28 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0