Snabb som en svala.

När Lilly är lämnad på dagis har man tre val:

1:Att sätta sig framför datorn, lätt att fastna, kan lätt bli alla de tre timmarna. Inte bra.
2: Läsa i boken sin, äta frukost, och kaaanske göra nå nytta sen.
3: Sätta igång direkt med alla tusen miljaoners grejer som finns att göra, känna sig duktig sen och nöjd över resultatet =)

Idag blev det siffra nummer tre. Direkt satte jag igång i källaren. Det är såå svår städat där, eftersom vi har två stora rum med förvaring,men ändå inte,allt ligger i oordning på golvet. Angripet av fläskängrar,skogskackerlackor och annat äckel.

Jag rensade ut en sopsäck med kläder och skor och dylikt som ska slängas. Jag plockade ihop grejer som ska till återbruket som fyllde upp två rågade banan lådor. Jag tog tag i den förbannade insamlingen, (dörren till garaget där den förvaras gick ej att öppna längre). For med insamlingen, när allt var inpackat rymdes jag knappt i bilen =)

Sen tvättade jag, vek maaassor med tvätt, vattnade blommorna och åt frukost. Har även hunnit rensa lite i alla garderober i innerhallen, men jag insåg ganska snabbt att vi nyss rensat dem =)

Jag vill bara försöka få bort så mycket skit, skräp och textilier som möjigt så att vi blir av med dessa ängrar. Igår såg jag en i tvättstugan, förra veckan en i toan, varje vecka typ 4 baggar i pojkrummet i källaren. Och igår såg jag en död bagge här i datarummet/lovas rum. Faasen också,det är inge bra att hitta dem döda, för då har dem redan hunnit lägga ägg. Blä.

Nu är det snart dags att hämta Lilly på dagis, sen vet jag ej vad som händer. Tänkte uppdatera er om hur de gick med mitt sjukhus besök förra veckan, hur det gick med Lillys första natt i hennes rum, vilka bra köp jag har gjort, och vad jag önskar mig i present =) Haha, de finns så mycket jag vill berätta, hoppas att ni står ut med all tråkig information =)

Tills dess får ni titta på en gamma och suddig bild, av en mycket långhårig Daniel =) hehe

................


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det är inte så bra med tills på fredag har inger lovat att vi ska omplaseras !! Oj vilket bra job du har gjort med all städning !

2010-09-14 @ 18:19:23
URL: http://loveisretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0