Det svänger

 


Igår var det strålande sol & värme.
 
Vi for bland annat ut på en cykeltur till Jenny&Melvin med en hemkommen amerikan som heter Erika. Lilly bär en av sina USA presenter som är Converse skorna.

Idag: En arg Lilly som skriker, gråter, river ut saker, vägrar äta.

Ingen dag är den andra lik =) Dessvärre är Lilly ganska ofta på detta humör, ofta 2-3 ggr/dag i en timmes perioder. Då gäller det för maman att försöka andas och hitta lunget.

När Lilly var på dagis hann jag proppa HEEEELA bilen med all slags insamling och fara med den. Sen letade jag upp 282 pantburkar och 60 flaskor som sedan blev 240 kronors avdrag när jag handlade. Det satt fint! Sen har jag sopat av garage golvet som samlat på sig 19 ton sand. Och tvätta Lillys sängkläder som blev ner kissade imorse. Nu har lilla monstret somnat och jag kan börja fundera på koka dagens första kaffekopp.

....................................................................


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Undra om det är nått som tjejer håller på med precis som du beskriver Lilly var Sara i en ålder inte lätt att vara mamma då men det är bara låta dom vara om hon inte äter är det bara låta det vara hon svälter inte ihjäl heller helt plötsligt vänder det och man funderar om det är samma unge.

2011-04-20 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0