Irriterandeeeee !

Har för ett tag sedan spanat in ett par virkade shorts som jag tänkte köpa. De ingår i en collection hos H&M som släpptes idag. Kl 05:45 imorse gick jag in i deras webshop för att klicka hem ett par för jag visste att de skulle vara eftertraktade.. Meeen. ALLA var slut. Kollektionen släpptes väl kl 12 inatt och då har galna tjejer suttit vid datorn och väntat och köpt upp alla. För det är några kända bloggerskor som har bloggat om dessa. Och då SKA plötsligt ALLA ha dem...

Gick sen in på tradera och sökte dem där, och mycket riktigt. Där låg redan ungefär 20 par som låg i budgivning mellan 500-700 kr.. De kostade 249 på H&M! Heeeelt sjukt alltså, att det kan bli en marknad på detta sättet. Och att alla ska vela ha dem för att några bloggerskor har dem..

Det var synd att de tog slut SÅ snabbt, jag tyckte ju ändå att jag var ute i tid. Men jag tänker då inte köpa några på tradera för 700 spänn..

Jag tyckte de var som riktigt söta..

...............................................


Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom släpptes i förtid tillsammans med en del andra plagg från kollektionen, kom ut i butik för typ en vecka sedan..riktigt trist, tycker att de skulle ha släppt allt på en gång!

2011-04-14 @ 12:32:13
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: cetty

Tur att du inte betalade överpris på shortsen! Det kommer säkert nåt liknande snart.

2011-04-17 @ 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0