Just nu

Tänker jag mest på Erika, Vegard, Frida & Sara som är på en 17 dagars semester. Just nu i New York! Jag får ju jobba mkt när de är borta och jag vet att dom har kul =)

Idag jobbar jag 12-00. Lilly å Fredde var just här å hälsade på för det är så lugnt nu på dagen. Lillan åt glass, tittade på djuren, hjälpte till i baren, sprang runt i korridorer och fascinerades av den stora toaletten med många handfat å stoora speglar!

Jag fick ju helt klart ny energi av lillans besök. Plus att Fredde tog med en termos med hemmakokt kaffe till mig att ha här ikväll. Detta bryggda koffeinfria pulver kaffe gör mig inte nöjd precis!


En del av min arbetsplats. Man glömmer som att forsen är där ute, den som alla från hela världen kommer hit att titta på! Man blir väl hemmablind!

...................................


Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Jag har ett helt gäng dexofen utskrivna sen länge tillbaka, och det är ju ordentliga stadiga (narkotikaklassade) värktabletter. Men helt ofarliga att ta då man väntar barn, lyckligtvis! Läkarna har gett mig såna på sjukan att ta då jag haft migrän, och då jag sa att jag hade såna hemma redan, så sa dom att det är bara att ta då jag får ett anfall.

Men dom är jätteberoendeframkallande, och ganska farliga på många andra sätt, så det är inga tabletter man får ta under en längre tid.

2011-04-03 @ 14:18:18
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0