Nu är det gjort

..Minsann! Nu provar jag igen att söka in på en högskole utbildning. Hoppas att det passar bättre än förra hösten då jag bara blev kvar en endaste dag på universitetet =)

Denna gång blir det att studera till Hälsovägledare. jag har alltid varit intresserad av dessa områden och värnar om människors välmående. Nu ska jag lära mig bättre inom dessa ämnen och hoppas på att på något sätt få jobba med detta efter avslutad utbildning.

Intagningsbesked får man i Juni, jag har ju alla behörigheter så det ska nog gå bra. Får se hur det blir! Enda nackdelen med denna utbildning är att den EJ är på distans.. Blä!


Om detta genomförs med lyckat resultat kan ni kalla mig Anna Skipper, men jag ska inte vara riktigt liiika häxig som henne. Ni kan vara lugna =)

................


Kommentarer
Postat av: cetty

Låter ju vara en bra utbildning. Men du blir inte någon ny Anna Skipper-du är inte av det virket!

2011-04-06 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0