Partytime!

Men inte för mig.. Skulle egentligen ha varit på tjejfest i Pite ikväll med Linda,Carro,Sarah å Sandra! Meen jag har jobbat sen kl 12 och ska snart få gå hem. Kom förbi ett gäng med vänner ikväll också som partajade i Vidsel.. Jag ville ju också va med =)

Efter en lång & stressig dag på jobbet sitter jag nu & pustar ut några minutas innan jag ska hem.. Freddot & Lillyt sover på byn. Men Lova ska visst vara hemma när jag kommer iaf..

Men jag insåg just en sak.. Är ledig imorgon.. Den förkylda Lillyn sover hos farmor.. Vilket betyder: Sovmorgon! En äkta söndags sovmorgon! Det var INTE IGÅR ska jag be om att få tala om. Sov morgnar för mig händer typ 2 ggr/år. Men bara för det kommer jag väl att vakna kl 7 eller nåt..

...................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0