Hallon?

Idag fick vi svaret..hallon eller blåbääär? Både jag & Fredde var säkra på att de var en flicka, de bara kändes så och vi hade ställt in oss på det.

Meen.. Lilla Hallon hade en pung! Och en snorre! Så, ska jag i fortsättningen kalla Hallon för Blåbär? Känns lite könstigt.. Blir jätteroligt med en av varje men vi är lite chockade =)

Så nu blir det att rensa ut alla rosa kläder och se vad vi behöver införskaffa till en liten kille. Hann gå på stan en sväng idag, hade mest inredning i tankarna eftersom jag ännu inte fått veta vilken färgskala jag skulle inhandla på bebiskläder =)


Hej Blåbär?


Hittade en hel del fint, till köket & tvättstugan. Ska visa sen. Nu blir det tidiga kvällar (de jag inte jobbar) för mig. Ska de närmsta dagarna jobba :

Torsdag 7-12+18-23
Fredag 7-12
Lördag 7-12+17-23
Söndag 7-12

Jag kan med största säkerhet säga att det kommer att bli svåååårt att först få liv i mig kl 5.30 på mornarna, när jag dessutom jobbat kvällen också. Och sen lilla Lilly..Hur ska detta gå?

...............................


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, va kul med en pöjk =)

2011-08-31 @ 21:58:15
Postat av: Ulrica

Nämen vad roligt! Härligt att allt såg bra ut! KRAM

2011-09-01 @ 13:58:34
URL: http://beeinglilly.blogspot.com
Postat av: Jessica

nämen gud vad kul det ska bli med en till solstråle i livet ;) grattis kraaaaam

2011-09-03 @ 22:01:46
URL: http://jessicah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0